projekt: "gbgvarvet 2011" börjar nu!

När jag var 11 år sprang jag Göteborgsvarvet med pappa (det faktum att jag fyllde 12 några dagar senare struntar jag i, låter som en större prestation om jag säger 11 år). Jag kände då att jag har gjort mitt på löpfronten. Tills igår. Då jag chattade med Andreas, som ska springa varvet för tredje (?) året i år, han frågade när det var dags för mig att ställa upp, jag sa då att om han fixar låten Kick Ass med Mika ska jag springa nästa år. Ca 10 minuter senare hade jag låten på min dator, en låt som jag tjatat om i ca 1,5 månad men som han aldrig hittade förut. Hur som helst så var det inte så att jag skulle hålla mitt löfte, men imorse blev jag faktiskt sugen på att göra det. Springa alltså.

Så jag ska alltså springa Göteborgsvarvet 2011. Målet är att få ett nytt personbästa.

Det som behövs nu är nya skor, så inget Xbox för mig denna månad.

Hey ho, let's go.
Mitt nya motto.

Kommentarer
Postat av: :D

Men hörde jag rätt, inget Xbox??? Efter en kommentar om att skaffa dig ett liv så startar du ett! Like.



"Big wheel keep on turning, proud mary keep on burning and we´re rollin rollin rollin on the river."

2010-04-12 @ 17:43:50
Postat av: angelica

haha, man måste prioritera :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback