shout at the devil

Okej, det är officiellt nu. Jag har slut på ord. Jag kan verkligen inte skriva mer på min essä. Det går bara inte, jag hatar essän av hela mitt hjärta och nu vill jag inte se den något mer. En refenslista ska tillkomma, sen är jag klar. Om jag är nöjd? Nej. Men det blir inte bättre än vad det är nu så.

På tal om lite mer trevliga saker.

Jag har twitter. Jag har haft den ganska länge, men aldrig vara direkt aktiv på den, bara lekt stalker och följt en massa kändisar. Nu är dock en stor del av min umgängeskrets twittrare har jag upptäckt vilket har lett till att jag nu med har börjat twittra. Härma is my middlename.

Följ mig om ni så vill.

Ikväll blir det pizza/tvkväll.
Pizza. Som jag längtat.

Kommentarer
Postat av: Frida

bloglovin och twitter på en och samma vecka - love it!

Postat av: till datakvinnan /tv-spels gudinnan och gud vet allt.

Get a life... Vad är bloglovin?

2010-04-11 @ 20:38:35
Postat av: angelica

Ja jag vet inte vad som hänt mig...men roligt är det!!



Bloglovin är en underbar sida där man kan följa alla bloggar som finns, jättelätt att följa bloggar =)

2010-04-11 @ 22:37:28
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback