Somebody get my phone So I can throw it in a public Pool and watch it float And as it slowly sinking down Become a social ghost

Hela veckan tjatade jag om att Emlan skulle komma upp och hälsa på. Ta en sväng i Ktowns vilda uteliv. Jag lyckades övertala henne och jag var peppad som få.
Idag fick jag ett mess om att de var match imorgon. Jag visste att de var match, men eftersom jag inte hade hört något så antog jag att jag inte skulle vara med.
Som tur är var Emlan förstående. Det blir ändå en sväng i Ktowns vilda uteliv. Men jag kommer vara mer lugn är vanligt. Man kan ha skoj utan att vara dyng har jag hört.

Nu ska jag snart hoppa ner på stan och härja lite, sen kommer Emlan och vi ska styra upp tacos, sen får vi se vart kvällen för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback