a kiss is not a contract

Igår var det hudvårdsgrejs (vet fortfarande inte det korrekta namnet) hos Sofia tilsammans med Sänna och Jäss. Vi provade en rad olika produkter från Mary Kay. Och jag gillade det. Ska se om ekonomin tillåter att man investerar i lite ansiktsrengöring så småning om. Men trevligt var det i alla fall.

Sedan var det stress och full rulle på jobbet. MEN vi fick kakor och dricka i mängder. Så det gick bra ändå.

Nu har jag tvättat, diskat, ska snart påbörja lite städning och packning inför helgen. Plugga ska jag också göra. Och sen är det jobb igen. Och denna fredag kommer nog inte bli den roligaste på Örsholmen. Igår var vi 17 på jobbet och hade verkligen fullt upp, idag är vi bara 15 stycken. Men vi ska börja en timme tidigare, så förhoppningsvis blir det inte alldeles för jobbigt. Ska köpa med mig lite godis. Det är ju trots allt fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback