cause you can't avoid the sentiment That echoes in your ear Saying love will stop the pain Saying love will kill the fear

Jag borde läsa om mänskliga nätverk i den gamla världen, om bankväsendets uppkomst och om tryckpressar och om industrialiseringen. Men det är så mycket årtal, så många namn, så många länder, gränser, krig, fred, kungar, gudar och religioner. Jag blandar ihop allt och förstår därför inte speciellt mycket av det jag läser, vilket leder till att jag finner det hela otroligt tråkigt. Målet idag är att nå till 200 lästa sidor och att hela boken ska vara klar innan lördag, då det är dags att sätta igång med frågorna som ska vara klara innan söndagkväll.

Jag älskar att skolan håller på att börja igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback