I can be wilder than the wind 119 miles an hour I'm in a whole other dimension Dancing doubles on the floor You think I'm crazy a little bit hazy But I'm stone cold sober

det blev ingen träning idag, planen är avstängd, så istället sitter jag och kollar på Vänner. Inte fy skam det heller. Har gjort klart mina frågor inför imorgon, några är mer klara än andra, men jag vet inte vad mer som ska skrivas eller vad som ska skrivas överhuvudtaget egentligen. Men får hoppas det räcker på seminariet.

Idag började även nollningen för de som ska börjar på media programmet. Första året var jag nolla och förra året var jag fadder. Och även om det var jätteskoj förra året, så har jag desvärre inte tiden att vara fadder i år. Men hoppas nollningen blir kanoners för de som nollas och de som nollar i år med.

Nu blir det tvn. Och datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback