Looking at life from the perspective of a boy Who’s learnt to love you but has also learned to grow

Detta blir det sista jag skriver om min tand och min mun, de har tagit en stor plats i min blogg det senaste, men sen är det ju en blogg om mig, och min mun är en del av mig.
Hur som helst.

Jag tog ju bort tanden idag, tandläkaren frågade om jag ville behålla tanden. Tanden som har orsakat mig smärta och som har tömt mina konton. Jag har lagt ut ca 2 000 kr på tanden. För den summan skulle jag kunna få två biljetter till John C. Men det är ju fickebös för en student som mig...
Jag ville i alla fall inte ha kvar tanden, vill aldrig mer se tanden.

Så nu sitter jag med ett hål i min mun och det gör ont. Jag försöker få i mig lite mat i form av nudlar. Det går sådär bra. Har egentligen fotbollsträning nu, men på grund av att jag inte hade fått i mig någon mat och att jag kom till Karlstad för ca 30 minuter sedan och på grund av att min nedre tandrad dunkar till så fort jag sätter ner vänster fot, hoppar jag träningen och ska istället läsa historia.


Kommentarer
Postat av: Fia

buuuuh.. jag kommer också få dra min sen. Vad kosta kalaset dra visdomstand? Tycker synd om dig :(

Postat av: angelica

huu inte ok :(

jag vet inte vad bara utdragningen kostade, eftersom min tandläkare gav mig en undersökning samtidigt, men allt gick på 1040 kr iaf.

2010-08-27 @ 09:46:27
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback