Slow change may pull us apart When the light gets into your heart baby Don't You Forget About Me

När det är lördag och man inte har några planer eller pengar. Ja, då finns det ju bara ett sätt att spendera den lördagen på, med näsan i historieboken och handen i chipspåsen. Jag har dock bara 20 sidor kvar i boken, så jag ser ljuset i tunneln. Men det är i alla fall så jag kommer spendera min kväll. Ja inte plugga hela kvällen, det har jag inte diciplin till, sen vill jag inte spendera min kväll med att plugga heller, så blir att läsa klart i alla fall. Sen blir de väl lite mer chips och godis (var ju halva priset när man köpte lösgodis i snabbkassan OCH det är lördag, då måste man ju köra på godis också, det säger ju sig självt).

Nej, nu ropar det Mänskliga nätverk på mig. Kalla kriget nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback