What a shame we never listened I told you through the television And all that went away was the price we paid People spend a life time this way and that's how they stay

Idag var det en fin dag. Som sagt så kom ju mamma, pappa, Andreas och Sabina upp till Karlstad. Vi åt mat och sprang runt i affärer på Bergvik, träffade även på Sofia där, inte fel.
Sen åkte vi hem till mig och åt kladdkaka och äpplepaj. Himla trevligt.

Jag hade tänkt dra och kolla på fotboll nu ikväll, men med tanke på hur länge mitt sällskap stannade och hur lite jag har pluggat på historian idag så får jag snällt stanna hemma och skriva. Men har gjort 3,5 fråga nu kanske. Jo vi säger det. Vet inte hur utförliga varje svar ska vara så får hoppas det duger.

Så det ska jag pyssla med i afton. Skriva skriva. Kommer nog inte hålla mitt schema, där jag hade sagt att alla frågor ska vara tills ikväll, men seminariet är ju inte förren på onsdag, så det är lugnt om jag inte hinner klart med allt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback