Does your granny always tell ya that the old songs are the best? Then she's up and rock 'n' rollin' with the rest

Vart är all snö? Det snöade lite igår, men inga större mängder, jag vill ha mer snö.

Igår gick det inte riktigt som jag och Erika ville, King Creole, som Elvis-fiket heter, var stängt. Typiskt, men vi ska göra ett nytt försök i veckan. Så vi hamnde på stan i stället, på Expressohouse. Hur trevligt som helst, sen gick vi en snabb vända på stan innan jag drog mot jobbet. Och det var en bra dag på jobbet. Ingen stress och vi var klara lite tidigare. Anna följde med mig hem och vi åt pizza och såg på Harry Potter och halvblodsprinsen. Helt okej bra.

Idag började dagen med scones och Mysteriet på Greveholm, en bra start. Ska snart möta upp Anna, så får väl börja göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback