Happy new year

Såhär ska jag fira in det nya året:
(schema gjort av Jenny)


18.00: Jag och Xandra infinner oss som sista personer till bartyt.
18.01: Kyssar på kinderna och välkomstdrink.
18.10: Jenny förbereder potatisgratängen, klyftpotatisen och fläskfilén innan den sätts in i ugnen.
18.11: Kort efter att Jenny har tagit på sig förklädet gör även ansvarig person (Amanda) i ordning förrätten och resten av packet (X, S & A) fixar sallad.
18.30: Förrätt och mingel.
19.00: Alla intar sina platser vid bordet (Jenny fixar placeringskort).
19.01: Maten står serverad! Vin/cider/öl till maten för fyllans skull!
19.30: Ansvariga personer (Angelica och Sofia) fixar kladdisen.
19.45: Efterrätten intas i soffan framför "Grevinnan och betjänten".
20.00: Päs, paltkoma och tjöt i soffan.
21.00: Femkamp arrangerad av Lövet och Trädet.
21.45: Fri tid.
22.15: Party & co - skitroligt spel som J & X har med sig.
23.30: UTGÅNG (Lipz, O´learys, Butlers eller liknande) om vi vill?
24.00: Nyårsskål i kylan någonstans i Trollywood;)
03.00: Snark Zzzz


Och med det säger jag Gott nytt år.
Hoppas alla kommer få en lika spexig afton som jag uppenbarligen kommer att få :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback