Hey Mr Churchill comes over here To say we're doing splendidly But it's very cold out here in the snow Marching to win from the enemy Oh I say it's tough I have had enough Can you stop the Cavalry?

Nu har jag trotsa kylan och min lathet och varit ute på en joggingtur. Blev inte speciellt långt eller snabbt, men har inte tränat på över en månad, så tar det lugnt i början.

Idag efter skolan gav jag mig ut på en shoppingtur. Prio var de sista julklapparna och glitter till min gran. Kom istället hem med lite kläder till mig själv. Men det är inte mitt fel att de inte säljer glitter någonstans i stan. Ska ut till Bergvik på söndag. Allt för mitt glitter. Jag ska ha häng-glitter eller vad man nu kan kalla det.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Coop på Bergvik har massor! :)

Postat av: angelica

oh okej =)va bra :)

2010-12-10 @ 13:53:12
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback