If I had the chance I'd ask the world to dance

När man är ensam och är sällskapsjuk, när man har noll motivation för att plugga, när hjärtat hoppar lite extra och man hostar lungorna ur sig. Då finns det bara en sak att göra. Bjuda in sig själv till en spexig kompis. Sagt och gjort, om en halvtimme går bussen mot Sanna och Jonathan. Trevligt värre.

Och ikväll blir det bio. Jag älskar att gå på bio. Och denna gång blir det 3D bio till och med. Första gången jag går på det. Mitt fina sällskap för kvällen står Sanna, Thea och Jonathan för. Det blir Narnia: Kung Caspian och skeppet Gryningen. Ah Ben Barnes i 3D, aldrig fel.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas ni hade trevligt och bion var bra. Hade jag varit hemma hade jag följt med endast för sällskapet! :) Tycker det är dags för fest så snart alla har sammlats i Karlsta. Som förr karlstads finest. Alltså när Frida hittat tillbaka :) Puss och gott nytt år :)

Postat av: angelica

Filmen fungerade inte igår :(

Ja men det tycker jag verkligen! Saknar ju Karlstad Finest.

Puss och gott nytt år :)

2010-12-31 @ 09:52:12
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback