When the snowman brings the snow Well he just might like to know

Blev en liten bloggpaus under helgen, sånt händer.

I fredags så lekte jag med Amanda, Jenny och Sofia. Vi hade vår traditionsenliga grötkväll där vi lottade ut varandras julklappar, jag fick Jennys, för typ 3e året i rad. Denna gång var det grejer som man ska ha när man gör drinkar. Väldigt spexigt. Hade en underbar kväll med dem, inte för att jag brukar ha något annat när jag är med dem.

I lördags var det meningen att jag och Malin skulle städa och donan hemma hos farmor och farfar, som vi gör varje år, men Malin fick inte igång sin bil, så jag fick dona själv, men det fungerade det med, tråkigare än vanligt, hade ju ingen att skvallra med, men nu har de jul i huset i alla fall.
På kvällen hade jag inget planerat, mina föräldrar lämnade Billingen och då gjorde jag också det, åkte till Bengtsfors för att hänga med Emlan och hennes Sebastian. Vi åt kina mat och såg på film och åt godis. Väldans trevligt.

I söndags så var det tomteparad i Långed. Det var kallt, men ack så trevligt. Dansade runt granen, pratade med mina DLIK-tjejer, fick en godispåse av en snäll tomte och köpte lite lotter. Vann inget. Men hade en fin kväll i Långed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback