bara för att sofia vill se mer svenska i rubrikerna, även om jag tycker att jag har haft det en hel del denna vecka, men okej då. Jag är inte den som är den. Jag kan skriva på svenska också. Nöjd? =)

Ett tecken på att du måste tvätta är när du går runt i en ljusgrön t-shirt, ljusblå tröja och svarta träningsbyxor. Idag är det alltså en tvättdag. Tvätt/pluggdag. Tvätten går bra, önskar att jag kunde säga detsamma om pluggandet. Har börjat med tentan. Den är en aning klurig. Får försöka jobba på så mycket jag kan idag. Men ska till skolan och jobbet idag också.


OCH JAG HAR EN RUBRIK PÅ SVENSKA. ALLA (läs; Sofia) NÖJDA?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur kunde du veta att det var jag?? Jag försökte verkligen va undercover. Roligt att det blev svenska, fortsätt. Se det som en utmaning, hitta svenska passande låttitlar. Kan bli en roligt grej;)

Seeyaaa. översatt. Vi ses.

2010-02-12 @ 00:40:43
Postat av: Anonym

Undercover* underjorden. eller nåt.

2010-02-12 @ 00:41:56
Postat av: angelica

ja hur kunda jag veta? :P

Postat av: Sofia

Jag förstår inte hur som helst så skrev jag ju inte ifrån min ip adress...

2010-02-12 @ 14:36:37
Postat av: angelica

jag vet inte hur din ip adress är heller riktigt, men det är inte många andra som skulle ha kommenterat så :P

2010-02-12 @ 15:42:06
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback