ett hjärta är alltid rött ett hjärta har alltid rätt

Sitter på bussen på väg hem. Ska försöka få något skrivet på tentan. Men det känns som om jag inte kommer palla sitta så länge med datorn, bussar är nog inte gjorda för laptops. Hur som helst.

Är alltså på väg till Billingen, av den enkla anledningen att det är ikväll som den ökända Bengtsfors vintercup äger rum. Jag ska dit och heja fram mitt DLIK till guldet. Jag skriver fortfarande mitt DLIK, även om det inte har varit det på ett halvår. Men jag tror nog att DLIK alltid kommer vara mitt. Till min hjälp har jag Sofia och Amanda. DLIK's starka cheer-trio. Vi ska värma upp med Kinamat. Sånt är aldrig fel.


Dagens färg är ganska så självklart RÖD.
Rött naglack, röd klocka, röda armband och röda skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback