the show must go on

Hade en mycket trevlig åktur till Karlstad. Fick åka med Peter. Har inte riktigt pratat med honom på evigheter. Så det var mycket trevligt och mycket snällt av honom att jag fick åka med!
Sedan jag har kommit hit har jag hållit mig sysselsatt. Jag har städat, plockat in kläder i gareroberna, varit och handlat inför kvällen och morgondagen, jag har även möblerat om, med det menar jag att jag har flyttar mina böcker till tre andra fack i min hylla. Och de saker som fanns i de facken fick böckernas gamla plats. Innehållet i min hylla är det enda jag kan flytta omkring i min lilla Igloo. Och jag gillar inte att ha samma saker på samma plats för länge. Så då får de bli det som flyttas runt.



Eftersom det är lördag, bjuder jag på något extra.
En utviknings-gris från julas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback