You're just a junkie Preaching to the choir

Idag gjorde jag det jag lovat mig själv att inte göra. Nämligen köpa ännu ett par vantar. Men var illa tvungen, då mina andra "råkade" hamna i soptunnan. Orka gå runt med vantar som inte matchar liksom. Men det var svårare än jag trodde att hitta ett par vantar. Sprang runt i alla affärer som Karlstad har att erbjuda typ, och de enda jag hittade var ett par vita med pärlor (inte riktigt my cup of tea), men varma var de. Dessa ska jag nu ha kvar hela den resterande vinter är det bestämt!

Annars har dagen varit fylld utav skola, möte, packa, städa, shoppa, packa, diska, städa och packa.
trött.nu

Morgondagen börjar ännu tidigare än idag. Tvätt står på schemat. Sen är det besiktning och jobb.
gemiglördag.nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback