Bring on those tapes from the past They make you look better in a mirror Feel that long time jerkin' Between the taker and the giver

Idag vankades det plugg hos Thea tillsammans med Sanna. Vi tog bussen dit och spenderade några timmar där skrivandes på essän, jag kom därifrån med lite mer bla bla än vad jag hade i morse när jag vaknade.
Eftersom jag och Sanna är snåla (läs; fattiga) så bestämde vi oss för att skippa bussen hem och istället använda det som gud gav oss, nämligen benen och fötterna. Så vi gick hem. Efter ca 10 minuter kände jag inte längre mina lår. Och jag fryser fortfarande MEN vi sparade 22 kr. Wiihooo.

Imorgon väntar en städ/plugg/bak-dag.
Jäss, vardagen är tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback