Well I wish I had me one million dollars Oh, one million to call my own I would raise me, and say, "grow for me baby"

Idag är det ingen skola och inget jobb. Herregud, vad ska jag göra med all denna tid? Har dock träning i kväll, men det är sent, 20:00 börjar den. Så har ju hela dagen till mitt förfogande. Så jag ska göra det som jag brukar göra när jag är ledig, diska.
Nåja. Träning idag alltså, första fys-passet för mig detta år. Och jag har redan träningsvärk. Får se om jag överlever.
Har även kommit fram till att jag, för ungefär 3e gången, ska försöka spara ut håret på höger sida och få det långt, och ha vänster sida kort. Denna plan har jag aldrig lyckats med eftersom jag får panik när håret är allmänt långt och bara ser dumt ut. Får se om jag kan stå ut denna gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback