What do tigers dream of when they take a little tiger snooze

Idag är det den sista dagen på jobbet innan jag tar nästan 1,5 veckas semester.
Ska spendera den tiden på Resö och Billingen, så det gäller att packa järnet, i morgon kommer pappa och hämtar mig.

Jag är så sjukt sugen på att träna, springa eller åka inlines hade inte spelat någon större roll, men jag har 4 skavsår på mina fötter för tillfället, så får väl cykla järnet när jag kommer hem istället. Det får jag i alla fall inga skavsår av.

Igår var Sanna och Sofia här för lite film, Baksmällan. Och efter den blev det fotbollsvm, dock banga Sanna fotbollen, men Sofia var kvar och vi hejade fram Holland. Trevlig kväll.

Nej nu ska jag tömma kylskåpet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback