Get to travel over mountains Got to travel over seas

Igår träffade jag Madde för första gången sedan juldagen, och det var bara en ett kort ögonblick jag såg henne då. Så det var verkligen jätteskoj att träffa henne igen, vi gick på samma högstadie och spelade kort varje rast (självklart med vår sagan om Ringen kortlek) och vi delade en skrämmande stor kärlek för just Sagan om Ringen. Och jag älskar när man träffar vänner som man inte gjort på länge, men ändå är allt precis som vanligt, och så var det igår, både när jag träffade Jenny och när jag träffade Madde.

Vi fikade på Kickis, drog sedan runt och kollade om det fanns några roliga filmer att köpa, det fanns det dock inte. Åkte istället hem till Madde och kollade på den otroligt bra filmen Wild Child.

Det var en otroligt spexig och trevlig afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback