I'm a wild and untamed thing I'm a bee with a deadly sting

Idag åkte jag hem från Resö, hem till Billingen, där jag ska stanna hela veckan.
Här hemma har jag bott framför datorn och tvn, kunde dock slita mig en stund då det vankades pizza.
Jag har nördat lite filmer, Valentine's day, trodde den skulle vara lite som Love Actually, men det var den inte, kanske upplägget, men inte alls lika bra. Sen såg jag på Rocky Horror Picture Show, den har nog blivit en av mina favoriter i filmvärlden tror jag. Så nu måste jag ju nörda soundtracket.
Och så vann ju Spanien VM också. Inte fel någonstans.
Ska nog avsluta dagen med lite The Office, blir mer och mer kär i det programmet ju mer avsnitt jag ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback