It was great when it all began I was a regular Frankie fan But it was over when he had the plan To start a-working on a muscle man

Igår var det mat på pizzan tillsammas med Emlan. Andra dagen i rad jag åt där, men är det semester så. Vi satt och tjatade om lördagen, det behövdes, sen satt vi hemma hos henne och nördade runt på internet. Hur trevligt som helst.

Och idag hoppas jag att postbilen har med sig mitt paket med mina böcker.

I natt var det sjuk åska, det hann inte bli mörkt mellan blixtrarna och regnet vräkte ner. Ska visst bli åska idag med säger de, så jag och bror ställde in vår cykeltur, ska istället hem till honom och äta middag och sno lite filmer och serier.

Jag såg trailern till Paranormal Activity 2, och jag vet inte varför, nu vill jag ju se 1an, även om jag vet att jag kommer få mardrömmar, får ju det tämligen lätt. Jag borde inte se den, men vill. Vilket dilemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback