puff the magic dragon

Slutade tidigare på jobbet, är lugnt på somrarna, är väl många företag som har stängt och så. Jag hann hem till Morden i Midsomer.

Pappa körde upp mig till Karlstad idag och vi tog vägen om Bergvik och mina snälla föräldrar sponsrade mig i matväg, så nu är min kyl o frys o skafferi fullt igen, ska nog överleva här ett tag.

Blir KAOS på fredag också. Ville gå båda dagarna, men min ekonomi satte stopp för det. Så det blir fredagen, för då spelar The Ark och de vill jag ju så gärna se, så det fick bli fredagen. Det blir jag och Emlan och kanske Sänna om hon får ledigt från sitt jobb.

Nu ska jag kämpa med att äta kvällsmat, det tar ju sin lilla tid, men svullanden har gått ner lite och då blir jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback