truth be told my problem's old you mean the world to me but you'll never know

Min lilla minisemester börjar närma sig sitt slut och det bara regnar. Regn regn.
Dagen började dock soligt och tidigt, körde bror till Ed för några timmars jobb, jag ville inte härja i Ed helt ensam så kollade om Jenny var hemma och ville leka, och det ville hon. Har inte sett henne sedan påsk, så det var inte alls fel, vi tog en promenad, en relativt lång promenad och pratade på som förr. Hur trevligt som helst.

Efter det har jag varit nere hos mormor, tog en liten promenad dit under ett uppehåll från regnet, det såg ut att bli rätt så ljust ute, alltså inget mer regn, så jag ställde undan stövlarna och körde på tofflor (allt för att få bort skavsåren) och så klart, när jag satt hemma hos mormor och skulle börja gå mot affären, började det ösregna. Inte en bra idé att springa runt med tofflor en regnig dag vill jag lova.

Nu ska jag strax börja med maten, ska bjuda (eller ja, det är ju mamma som betalar) på lasagne, typ det enda jag kan laga som blir helt okej ätbart.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va jättegod mat:) Å så gött att bara kunna sätta sig till bords =)

2010-07-15 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback