Ibland Gör Man Rätt Ibland Gör Man Fel

Imorgon är det fredag. Och vilken fredag sen.
Åker hem till Billingen på förmiddagen för klippning. Fick panik för någon dag sedan då jag inte stod ut med mitt burr längre, så ringde till Kroppspalatset för att få reda på att Marit har 3 veckors semester. Så jag valde att vara otrogen, Lovisa på Stationsklippet ska klippa mig istället. Jag är inte så förtjust i att låna någon jag inte riktigt vet klippa mitt hår, men har hört att hon ska vara bra, så det blir nog bra detta.

Sen på eftermiddagen åker jag och Emlan till Mellerud där det blir KAOS. Inte helt fel. Fick sova hos snälla kusinen så vi slipper tälta eller åka hem mitt i natten. Blir bra detta.

Nu ska jag ut i regnet och CYKLA till jobbet. Inte helt okej. Men hinner inte dra bort till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback