We hate so fast And we love too slow London I think we got a problem

Min resa till Göteborg har varit så bra.
I torsdags mötte jag upp Jenny och hennes familj för lite fika, innan jag och Jenny drog till Louise's lägenhet som vi fick låna under helgen, vi fixade lite kvällsmat och frukost innan Xandra joinade oss. Sedan var det redan fredag, som jag längtat till denna fredag. Vi började dagen med att strosa runt på stan, åt middag ute i det fria i form av en picknick för att sedan peppa och börja dra oss mot Ullevi. Det var väldigt varmt under fredagen, så vi valde att inte köa alls, vi kom till Ullevi ca 18:00 och var beredda på att få lagom bra platser, men vi fick helt underbara platser. Men på vägen till Ullevi upptäckte jag att jag glömt min kamera i lägenheten, lagom skoj, så har inga bra bilder från konserten, riktigt segt med tanke på de platser vi hade och de bilder som hade kunnat bli. Nåväl, konserten var bra bra bra. Tre förband, Butch Walker (little guitars means party), Good Charlotte (väldigt bra) och Takida (helt okej). P!nk var ju sjukt bra, mycket akrobatik och bra låtar, saknade dock Glitter in the air.

Efter konserten, och ett sjukt bra extranummer, var det dags för Gretas och party. Stackars Jenny kunde dock inte följa med eftersom hon fick ett migränanfall, eller heter det migränattack? Hur som helst, hon mådde inte alls bra, så åkte hem och sov. Vi andra drog vidare till Gretas och dansade oss svettiga tills klockan blev 4. Var hemma vid 5, inte det bästa kanske, med tanke på att min klocka ringe 8:15 i morse, blev alltså inte många timmars sömn för mig. Så har varit som en zombie idag, men det var det värt.

Fick skjuts av snällaste Amanda från Trollhättan också, hur trevligt som helst, fick även se hennes nya lya, och jag är officiellt avundsjuk, så så så fint!

Nu är jag ensam hemma, mor och far är ute och härjar på någon som heter "Absolut Dalsland". Jag ska äta muffins och tycka synd om mig själv, har tandvärk, dumma dumma visdomstand. Gör ont i tungan och hela vägen ner i halsen. Då får de bli muffin, även om det gör ont att tugga. Men det är ju chokladmuffin liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback