You get a hit and your mind goes ping Your heart will pump and your blood will sing So let the party and the sound rock on We're gonna shake it til the life has gone

Upptäckte att flera av mina vänner hade fått svar från deras ansökningar till skolan i höst, så kollade in studera jag också, och jag kom in på historian som var mitt första val.
Kollade igenom lite, börjar skolan 30 augusti, men innan dess ska jag ha läst ut en bok och svarat på frågor inför ett seminarie. Jag är inte redo att börja skolan än, även om det är över 1,5 månad kvar, känner jag redan av ångesten. Ett år kvar. Ett år kvar.
Var en hel del böcker som måste inhandlas på ett eller annat sätt, inte skoj någonstans. Nåja. Får hoppas kursen är lika rolig som den verkar på papperet.

Nu väntar jag på postbilen. Finns det något så segt som att vänta på postbilen? Och sen när den väl kommer, ja då är det inte alls säkert att man får det paket man väntar på...

Är hur varmt som helst ute också, skulle vilja raklång ner och bara sola, men brände mig i helgen, så håller mig i skuggan, inne framför datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback