Everything changes but you

Vilken dag det har varit.
Den började med att jag vaknade alldeles för tidigt egentligen, hoppade i de snygga cykelbyxorna jag lånat av mamma och mötte upp storebror för att sedan bege oss ut på en cykeltur, tror den var på ca 2 mil eller så. Jobbigt var det i alla fall. Efter det så våldgästade jag min farfar och farfar och sedan mormor. Himla trevligt.
Sen var det att åka hem och hjälpa mamma med middagen innan det var dags för träning. Och träningen var skoj. Saknar tjejerna något otroligt det ska jag erkänna.

En annan sak, det är konstigt hur det kan gå från att inte ha något att göra på dagarna till att få fullt upp. Jag skulle egentligen åka till Karlstad imorgon för att vara med på träningen, men uppenbarligen har vi bytt träningsdag från tisdag till onsdag. Så den missar jag. Sen har även min chef ringt och jag har fått mer jobb denna vecka, var meningen att jag bara skulle jobba onsdag, men fick även torsdag och fredag. Det betyder att jag missar all fotbollsträning denna vecka, och jag som hade tänkt att vara med på minst två stycken denna vecka. Men när jag får jobb måste jag helt enkelt ta det. Lite surt med tanke på hur skoj det är med fotboll men man måste vara lite vuxen och ekonomisk också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback