I'm thinking about all the things I'd like to do in my life

vilken dag. vilken underbar dag!

Det var sista dagen på detta skolår, mitt andra år på universitet och nästa år är det alltså tredje och sista. Men det är inte fören i höst, nu är det sommarlov!
Redovsningen gick bra.
Skattepengarna har kommit.
Mitt disk är diskad och mitt skräp bortplockat.
Min fina farfar fyller 80 år! Grattis till honom :)
Och om ca 1,5 timme ska jag möta upp fina vänner och vi ska fira avslutning med en middag på den underbart goda mongoliska restaurangen här i Haga.

Daffyd har ett nyladdat batteri, så han följer självklart med.

som sagt, en underbar dag.



Kommentarer
Postat av: Coach Outlet

I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback