come let's pray for the weekend babe

Denna helg har varit sjukt rolig, men även sjukt utmattande. Det är först nu, ikväll, som jag bara kan sitta ner och bara vara.

Det var en mycket trevlig dag igår. Fikade med Malin i några timmar, sånt är aldrig fel, provade på ett nytt fik i Bengtsfors, våffla och glass. Inte fel någonstans.

Eftersom mina föräldrar valde att lämna mig under helgen så tog ju jag självklart tillfället i akt att styra upp en liten fest igår kväll. Bjöd in lite folk och tillslut blev det en tjejfest med mig, Emelie, Sofia, Hanna, Sabin, Niklas och Patrick. Riktigt skoj. Vi grillade och spelade lite tangera (stavning?). En riktigt trevlig afton.

Idag kom familjen hem igen, så imorse städade jag och sen kom Emlan på en snabbvisit och sen åkte jag, storebror och mor ut med mormors båt och fiskade. Jag fick många, men små fiskar. Jag körde på kvantitet helt enkelt, de andra körde lite mer på kvalité. Jag rodde förövrigt också. Det var jag banne mig en hejare på...
Efter det var det raka vägen till Långed (efter en dusch givetvis) och se när de spöade Brålanda. Fint slut på helgen vill jag lova.

Nu är det fotbollsvm och kebabtallrik.
Helt okej.



Kommentarer
Postat av: Bella

oh jag vill oxå ha kebab :P!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback