Never trust a hippie 'Cause I love punky Bambi

Klippte mig för inte så längesedan. Klippte det kort, lite för kort har jag kommit fram till nu. Jag saknar min lugg. Men nu har man ju provat på mohawk också. Eller ja, en lightversion av en mohawk. Kommer nog ha den stående tills min lugg är längre. Men det som stör mig mest med håret är det faktum att min naturliga hårfärg har tagit över. Jag gillar det inte alls. Men om en månad, ungefär, är det dags att färga håret hos Marit. Grått it is. Och då är det bäst om all onaturlig färg vara ute ur mitt hår. Så får väl lida pin denna månad. Det som inte dödar härdar som jag brukar säga.

Nu ska jag snart hoppa i skorna och springa ner på stan och möta upp Sanna.
Dagens projekt: Bränna pengar.

Och senare blir det partaj.

Trevlig onsdag.


Kommentarer
Postat av: Frida

hey är du i karlstad något på torsdag eller fredag?

Postat av: Frida

hey är du något i karlstad på torsdag eller fredag?

2010-03-31 @ 14:47:51
URL: http://frullaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback