She’s the last of the English roses Yeah she’s the last of the English roses

Är nu tillbaka i Karlstad, har varit det i några timmar och jag är trött.

Ska snart springa ner på stan och härja lite innan det blir dags för jobb. Det är det jag är här och gör egentligen denna vecka, jobba alltså. Har inga lektioner eller fotbollsträning. Och så får man ju inte glömma festen heller på onsdag tillsammans med klasskamraterna från senaste kursen, något bra kom ur den kursen i alla fall. Och på torsdag dyker det upp en blond dalslänning också som ska spendera dagen här med mig innan vi tillsammans åker hemåt till Dalsland igen.

Så.
Jobb. Fest. Ktown-dag med Fia.

Och just de ja. Essän.
Har förträngt den i en vecka nu, men nu är det slut med det. Nu har jag exakt 2 veckor på mig att skriva klart den. Pepp pepp.

Och på tal om London, resan som jag och far ska göra, är uppskjuten till slutet på sommaren. Pengabrist skyller jag på. Tidsbrist skyller pappa på. Men den kommer bli av, det ska jag sannerligen se till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback