Who says I can’t be free? From all of the things that I used to be Re-write my history Who says I can’t be free?

Har verkligen haft fullt upp i helgen. Flyttat möbler och diverse småplock, möblerat, städat, städat, handlat.

Under lördagen så kom mor, far, bror och hans Sabina upp och de hjälpte mig hela dagen med att flytta och montera och allt som har med en flytt att göra. Så tack till dem!

Vi hade tänkt äta ute på restaurang på lördagskvällen, men det var omöjligt om man inte hade bokat bord, vilket vi inte hade. Andreas och Sabina var tvungna att åka hemåt, så jag, mamma och pappa köpte med kinamat hem. Helt okej gott, inte som Bfors, men ändå. Vi såg på Melodifestivalen. Lugn kväll. Det behövdes, var trött.

Söndag så blev det Ikea och Konsum. Så nu ska jag nog överleva i min nya lya.
Fotbollsträning, inte fel.
Sen på kvällen bjöd jag över Frida, som numera är min granne, inte fel någonstans. Hon hjälpte mig att äta upp chipsen och drickan som blev över efter lördagskvällen. Vi såg på Oliver & gänget, lite hockey, lite Mighty Boosh. Ett mycket trevligt avslut på helgen.

Nu är det vardag igen som gäller, och då blir det essä, skola, planera sittning, jobb, fotboll.
Men först. Dona i nya lyan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback