You think you know fashion Well, fashion's a stranger You think fashion's your friend My friend, fashion is danger

Förmiddagen spenderas i skolan, försläsning och sedan försöka ta betalt för sittningen vi skulle anordna. Det gick inte så bra, och inställningen av sittningen blev ett bittert faktum. Självklart har vi dock en annan idé, fest.

När jag kom hem fick jag se en himla underbar sak. Flight of the Conchords ska på Europa turné, och som om inte det vore bra nog, så ska de till STOCKHOLM! I Sverige! Jag vet i alla fall var jag kommer vara den 24e maj.

Jobbade över på jobbet idag. Nu är jag trött. Blir en lite sovmorgon imorgon innan det är dags att sätta igång på riktigt med nya essän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback