Hey hey hey it's my birthday

Idag fyller jag alltså hela 22 år. Men det är ju fortfarande närmare 20 än 25, så jag klagar inte.
Lämnade imorse ett mulet Karlstad och kom till ett soligt Mellerud. Träffade kusinen och fick lite småsaker med mig hem. Himla snällt. Vidare mot mormor där jag fick med mig ett berg av pannkakor. Himla snällt. Hemma var det presentöppning, fick jag fin fina presenter. Armband, bok, film. Himla bra. Sedan var det pannkakskalas. Firade ju inte bara mig, utan även Sabina som fyller ungdom idag, 21 år alltså. Pannkaka och kladdkaka. Himla gott. Sedan var det en tripp till farmor och farfar där det vankades tårta och saft. Himla trevligt. Nu är det lugna gatan resten av kvällen. Grilla ikväll med mor och far.

Fin födelsedag. Himla fin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS !!! =)

2010-05-22 @ 18:49:44
Postat av: Anonym

i löve fejk ansiktet:)

2010-05-22 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback