When you walk in the bar And you dressed like a star Rockin' your F me pumps

Okej så jag kom inte upp klockan 7 till min tvättid imorse. Det var sol ute, så jag tänkte att jag skulle ge mig ut på en joggingtur och eftersom mina träningskläder också ska tvättas tyckte jag det var onödigt att först tvätta dem och sedan svettas i dem igen, så tog en ny tvättid. Imorgon klockan 7. Men då ska jag verkligen gå upp också, har nämligen saker som sak göras imorgon.

Så jag hoppade i mina skor, denna gång med inläggen eftersom mina sulor var blöta efter gårdagens cykeltur. Vilket jag inte skulle ha gjort. Jag vet om att jag får skavsår av inläggen, i fotvalven eller vad det nu kallas. Har fått det förr när jag använder dem i skor som joggingskor eller fotbollsskor.

Men för att se det positiva så kände jag inte av skavsåret på hälen. Ett steg framåt och ett steg bakåt blir det väl då antar jag.

Nu ska jag se klart på Pantertanter och sedan städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback