Sailors fighting in the dance hall

Kom till Karlstad idag, efter en snöig och rolig helg i Billingen. Var lite besviken dock när jag kom hem, det är ju ytterst lite snö här. Nåja, det är i alla fall vitt ute, jag ska inte klaga.

Ska snart iväg till skolan, sista delkursen börjar idag. Handlar väl om krig, som de mesta inom historia.

Sen ska jag härja på stan, ska köpa adventsljusstakar och en julgran. Tidig? Jo men that's how I roll. Förra året hade jag julgran sedan den 1a dec. Vet inte om jag faktisk ska sätta upp den direkt eller om jag har den i garderoben ett tag. Får se. Men i år ska jag ha en stor, eller, ja större än den lilla buske jag hade förra året. Störra lya, större julgran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback