You gotta stand up straight carry your own weight 'Cause tears are going nowhere baby

Igår var jag hemma hos Emlan och hade lördagsmys med henne, chips och geisha. Jag fick även leka lite med hennes pappas Ipad. Jag skrattade väldans mycket. Vi började se på American History X, upptäckte sedan att de bara var halva filmen som var inspelad, vi började se på The Day After Tomorrow, men även den var halv. Varför se hela filmer när man kan se halva? Sen satt vi mest och tjatade.

Trevligt värre.

Idag har det varit plugg, eller ja, försök till plugg i alla fall. Förstår inte ens frågorna jag ska besvara. Det kommer gå bra på onsdag.

Snart kommer Andreas och Sabina och vi ska äta födelsedag/fars dag middag. Inte fel någonstans. Och innan det är dags att åka tillbaka till Ktown blir det innebandy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback