children of the revolution

Igår kände jag mig lagom pigg, köpte oboy dark, har inte haft det hemma på väldigt länge. Så gjorde mig varm oboy, bra för svidande halsar liksom, men sen började jag må illa. Gick och la mig och sov 11 timmar, mådde mycket bättre när jag vaknade, men fortfarande lite irriterad i halsen, tog en kopp oboy till frukost och började må illa. Och jag tror nog vi kan se den gemensamma nämnaren till mitt illamående.
Så min stora fundering är nu, varför mår jag illa av oboy?
Och framför allt, borde jag vara orolig?


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Jag har börjat må illa av andra koppen kaffe, helskumt.. :P

Postat av: angelica

ja verkligen skumt och det är ju inte helt okej!

2010-10-14 @ 13:53:17
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback