Don't ask me to explain again I can't lie to my heart and I

Idag har jag varit på Nygård i Bengtsfors. Det är alltså vårdcentralen. Jag har kommit fram till att varje gång jag är hemma (typ) är jag på Nygård. Är det inte tandläkaren så är det doktorn. Idag var jag alltså hos doktorn, eftersom jag har haft ont i musklerna kring hjärtat de senaste och med tanke på att jag är paranoid, ville jag höra från en doktor som undersökt mig att allt är ok, till skillnad från att höra det från en tant i en telefon. Hur som helst. Det var inget fel på mitt hjärta, även om ekg:t visade en "störning"... eh? Men det var visst ingen fara med det med tanke på hur mina andra testresultat såg ut. Så får väl lita på doktorn. Och jag gillade honom, jag förstod honom. Bara det är ju en fördel.

Nu ska jag försöka mig på att plugga, sedan ska jag, mamma och Andreas till badhuset. Jag tycker personligen att badhus borde stängas under vinterhalvåret. Det är ingen bikinisäsong då! Men jag fick order om att åka med. Får väl vara blekast i poolen antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback