Now every cheap hood strikes a bargain with the world And ends up making payments on a sofa or a girl

Denna vecka har jag inga lektioner. Denna vecka läser jag istället ikapp allt de jag inte har läst fram tills nu. Det vill säga alla kapitel i alla böcker jag har, ungefär. Jag har nu läst klart om klerker och bönder i Sverige, ska snart byta bok till bibeln tror jag. Lite mer bilder i den. Lite roligare.

Idag blåser det för övrigt järnet i Karlstad. Känns som om mina fönster ska gå blåsas bort. Ser det lilla smala trädet utanför som i princip ligger i horisontalt läge, hur det fortfarande kan stå upp är för mig en gåta.

Nej. Nu blir det disk och sen blir det historia och för att göra denna onsdag ännu bättre, avslutar vi dagen med jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback