Can anybody hear me Line up your soldiers one final time We're gonna have a ball

Efter en helg i Långed sitter jag nu hemma hos mina föräldrar och ser på Monty Python.

Helgen har varit bra, vi spelade en jippomatch igår, det var "oldladies" (alltså vi som slutat spela i DLIK) mot dagens damlag. Och det var så underbart skoj. Vi spelade bara 2 gånger 20 minuter och båda lagen hann göra ett mål var. Så det var ju ett bra resultat egentligen. Sen var det lite förfest hos Marit med pizza, chips och spel, alltid lika skoj. Och kvällen/natten avslutades i folkets hus med dans, mat, tårta, skratt, svett och fyrverkerier.

Idag har det varit lugnt och stilla hela dagen, hängt hemma hos Sofia och sedan hjälpte jag Linnea att vara linjeman på matchen mellan Långed och Viken. Långed krossade Viken, inte fel det.

Imorgon blir det Karlstad igen och denna gång kommer jag stanna länge länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback