Everybody shoved him I very nearly loved him I said hey listen to me stay sane inside insanity

Igår spenderades hela kvällen hemma framför tvn, ser ut att bli en favorit (?) i repris idag. Inte för att jag är allmänt torr och tråkigt, utan främst för att jag är fattig, det blir så när man prioriterar annat före fest, såsom hyra och mat, och kurslitteratur och den jävla tanden. Tanden är roten till allt ont!

Men på tal om något trevligare, så har jag nu kommit hem från en brännbollsrunda med jobbet, det bjöds även på dricka och mat. Mitt lag vann inte, men det var ändå trevligt, skrattade mig trött :)

Nu var planen att jag skulle tentaplugga, men hur troligt är det, egentligen?
Nej, får bli ica istället. Och sen en film på det. Och Top Gear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback