I was so lost back then But with a little help from my friends I found a light in the tunnel at the end

Idag när jag kom hem från jobbet så hade jag fått två mail från bokus. Jag har beställt en bok därifrån, en som är rätt bra att ha när man tentapluggar. Hur som helst, i det första mailet stod det att min bok var försenad, och de visste inte när jag skulle få den. Jag öppnar det andra mailet, som kom ca en kvart efter det första, där står de att de precis har skickat boken och att jag bör ha den imorgon eller fredag.

Bokus är veliga idag.

Nu ska jag lägga mig och läsa anteckningar sen sova. Har tvättid sjukt tidigt imorgon, men känner jag mig själv, vilket jag gör, kommer jag "glömma" den. Tvätta kan man ju alltid göra senare. Som på fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback