It's time to try Defying gravity I think I'll try Defying gravity And you can't pull me down

Blev ingen tvätt, någon som är chockad? Inte jag i alla fall.

Jag har istället pluggat. Tentan är om en vecka och en dag, och ett G känns jävligt avlägset. Jag minns inte hur man pluggar inför en salstenta, jag är van vid hemtentor. Ge mig en sådan istället. Jag läser och läser och läser lite till. Inget fastnar...
Nu ska jag dock försöka ge mig på en övningsuppgift om Kina och deras gyllene år. Får se hur bra det går.

Har dock lyckats få in ljudfiler med sammanfattningar av samtliga kapitel från boken på min ipod, så nu kan jag både läsa och lyssna. Inte helt fel.

Borde städa också, hur kommer det sig att lägenheten alltid ser ut som en krigszon när det är tentatider? Men nej, jag måste läsa om detta ska gå vägen. Sen avslutas dagen med fotbollsträning. Ska bli skönt att tänka på något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback