I had a dream we were running from some blazing arrows yesterday You said fight fire with fire

Idag hade jag tänkt att försöka mig på att göra pannkakor och vem gör världens godaste pannkakor? Jo mormor. Så ringde henne för att få receptet, vilket inte var det lättaste eftersom mormor inte har något recept på pannkakor. Hon bara häller i det hon vill typ. Men jag fick i alla fall ett recept som var lite mer specifikt, så ska strax börja äta. Smakade lite på den första, och den var helt okej ätbar, inte som mormors, men det är ju bara mormor som kan få dem som hennes.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ha varmare i stekpannan för att få den perfekta gyllenbruna färgen och en hel del margarin.... Missnöjd med färgen..

2010-09-18 @ 00:00:41
Postat av: angelica

jag gillar ljusa pannkakor :)

och de var goooooda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback