we're running out of money of love of luck we're running out of language of fame of bread we're running out

Äntligen! Jag har tvättat! Det blev bara uppskjutet en vecka, men bättre sent än aldrig, som jag brukar säga.

Jag har upptäckt att jag bara sett halva säsong 1 av Glee, jag trodde jag sett hela säsong 1, men glömde bort att amerikanska serier har sisådär 100 avsnitt per säsong. Så nu måste jag leta upp den andra halvan.

Har inte pluggat något alls än så länge. Det är ångest framkallande. Men ska läsa i historieboken om islam och göra duggor snart. Jag lovar.

Jag har blivit helt besatt av Scissor Sisters nya album, framför allt
Running Out.

Hade en trevlig lördagskväll igår med kakor och Little Britain och superstora ostbågar och Sänna. Bildbevis kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback