Well I fell asleep then I woke feelin' kinda' queer Lola looked at me and said ooh you look so weird

Var ute på en morgontur idag. Det började regna och jag hade min ipod med mig, så drog mig hemåt, blev inte en överdrivet lång tur alltså. Ca 4,3 km.

Men det bästa av allt är att jag inte har känt av skavsåren en enda gång sedan jag köpte skorna. I och för sig har jag på mig compeed på bägge hälarna (och de har jag haft sedan lördags!) Men när jag använde min gamla skor så spelade det ingen roll om jag hade compeed eller inte, fick ändå blåsor. Och nu. Inget alls.


Jag älskar mina skor för helvete.
(modifierat citat från sagan om de bannlysta,
för mamma du vet att jag aldrig svär)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fy F*N va roligt =)Nänä vi svär aldrig!!!

2011-04-05 @ 12:42:46
Postat av: angelica

haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback